O kurzu
V dnešní "době webové", kdy se informovanost každým dnem zvyšuje, je nutné zabývat se tím, jak Vaši firmu vidí lidé zvenku. To, jak se Vaše firma profiluje, může zásadně ovlivnit výběr nových kolegů či způsob samotné komunikace s nimi. Je nutné se přizpůsobit době a efektivně pracovat na prezentaci své firmy tak, abyste skutečně oslovili ty správné a schopné lidi.
Přijďte se inspirovat!
Tento kurz Vám pomůže s prezentací firmy na webových stránkách, ukáže pár tipů jak zaujmout inzercí na sociálních sítích, nebo jak upravit komunikaci k uchazečům tak, aby pro ně byla Vaše firma ještě atraktivnější.
Čemu se budeme na kurzu věnovat?
- Novinkám v personálním marketingu = podle aktuálních statistik připadá na jedno pracovní místo 1,7 uchazeče o zaměstnání
- Co to znamená pro personální marketing a celkovou HR strategii
- Jak změnit povahu personální inzerce tak, aby byla atraktivní
- Obsahu, struktuře a kazuistice z aktuálně prezentovaných inzercí
- Jak se dnes chovají uchazeči o zaměstnání
- Jaké informace si zjišťují na webových stránkách potenciálních zaměstnavatelů, z jakých dalších zdrojů nejčastěji čerpají informace, jak se rozhodují, jaké je jejich nejčastější chování na trhu práce.
- Jakou image vytvářejí webové stránky vaší firmy ve vztahu k potenciálním zaměstnancům, aneb jak upravit komunikaci aby odpovídala našim záměrům.
Metodika kurzu
- Inspirativní workshop
- Společná diskuze
- Praktické rady a konkrétní sdílení dobré praxe
- ukázky z praxe a zpětná vazba