O kurzu
V dnešní době, kdy jsme neustále zahlcování různými hovory, je nutné zaujmout hned v prvním okamžiku. Lidé nechtějí slyšet naučené fráze, potřebují slyšet poutavý a efektivní příběh.
Tento kurz je určen především pro ty, co chtějí...
- dokázat poutavě zaujmout posluchače
- překonávat námitky a počáteční NECHCI nebo NEMÁM ZÁJEM
- být úspěšní při telefonickém hovoru a mít skvělé výsledky
- umět si vytvořit vztah skrze telefon s potencionálím zákazníkem
- zvládat obtížné situace
Co se na kurzu naučíte?
- jak správně oslovit klienta tak, abyste ho zaujali hned v prvních vteřinách
- překonávat námitky a zvládat konfliktní situace
- vytvořit si strukturu hovoru bez naučených frází
- jednat tak, abyste působili jako rovnocenný partner
- pracovat s tónem a barvou hlasu (je prokazatelně dokázáno, že barva a tón hlasu ovlivňují úspěšnost hovoru z 84%)
Metodika kurzu
- výklad a společná diskuse
- teorie komunikace po telefonu
- praktické ukázky a nácvik reálných telefonátů
- vyzkoušíte si, jak zní Váš hlas a naučíte se s nimi pracovat
- v rámci kurzu budeme využívat moderní telefonní ústřednu, díky níž jsme schopni zaznamenat hovory a předat Vám zpětnou vazbu
(Osvědčuje se, když si účastníci přinesou telefonní kontakty na své klienty, na nichž si vyzkouší získané poznatky z kurzu)
Co se na kurzu naučíte?
Naučíte se zajímavě strukturovat svůj telefonát, překonávat námitky a slyšet kupní signál. Několikrát si vyzkoušíte reálné hovory, které nahrajeme a detailně rozebereme.
V čem konkrétně Vám kurz pomůže?
Nově získané poznatky si okamžitě ověříte v praxi. Vaše úspěchy domluvených schůzek, prodaných produktů, či zvládání konfliktních situací budou jasně měřitelné. Vaše obavy z telefonních hovorů budou navždy pryč.