Co se změnilo?
V průběhu minulého století vytvořily průlomové myšlenky a inovace v oblasti řízení více trvalých konkurenčních výhod, než cokoli jiného, co vzešlo z laboratoří a dílen. Jaké jsou nastupující výzvy budoucnosti pro Vaši společnost? Zkuste si je představit a víte, že bez inovace tradičních manažerských principů, postupů a praktik dlouho neobstojíte. Cílevědomý odklon od praktik z minulého století, který mění způsob řízení, může vytvořit dlouhotrvající výhodu a přinést dramatické posuny v konkurenční pozici. Mnohé firmy tuto výhodu pochopili. Víte, že...
- General Electric vnesla inovaci v řízení do doposud chaotického procesu vědeckého zkoumání a v průběhu padesáti let získala více patentů než jakákoli jiná firma v Americe
- Du Pont se zase díky inovaci v oblasti kalkulace o výnosech z investic stal jedním ze skutečných "obrů"
- Visa, první světová téměř virtuální společnost, vděčí za svůj úspěch organizační inovaci
- Toyota získává svou výhodu díky využití intelektuálního potenciálu "obyčejných" zaměstnanců
- Whole Foods Market zatím nikdo nenapodobil. Základní organizační jednotkou jsou malé týmy, které řídí oddělení jako jsou "čerstvé výrobky", "trvanlivá strava", "mořské potraviny". Manažeři konzultují týmy na úrovni obchodů a zaručují jim stupeň autonomie.
Pro koho je kurz určen? Pro ty co chtějí...
- získat konkurenční výhodu
- reagovat na dnešní dobu a být v centru dění i za 5 let
- prosadit změnu v manažerském přístupu
- dále rozvíjet svůj manažerský um
- jít s dobou...
Metodika kurzu
Výklad, dotazník, diskuse, brainstorming a trénink řešení situací z praxe účastníků, sdílení zkušeností, práce se skupinou, řešení modelových situací z pracovní praxe účastníků, dosahování cílů.
Co se na kurzu naučíte?
- Hledání nových podnětů
- Stanovení cílů inovace + nástroje a metody pro dosažení
- Dosahování změn
- Efektivní změna okolí
- Aktivní zapojení okolí do změn
- Hledání příležitostí pro zlepšení
- Hledání nových možností
- Přenos nového do praxe
V čem konkrétně Vám kurz pomůže?
- Nastavíte si nový způsob organizace v mnoha záležitostech včetně organizace vztahů s dalšími firmami, organizace pro postupy provádění práce či organizace v rozdělování povinností a zodpovědností práce